zondag 13 juli 2008

Lady Tess van de Hoogmaatheide

Verzonden: vrijdag 11 juli 2008 12:06
Aan: hoogmaatheide@telenet.be
Onderwerp: Lady Tess van de Hoogmaatheide

Beste Meneer en mevrouw Mertens ,

 

Hallo kennen jullie mij nog ? ik ben Lady Tess , maar zeg maar gewoon Tess hoor.

Ik ben geboren op 6 april jl.En op 6 juni werd ik op gehaald door mijn nieuwe baasje en baas zinnetje

Ik heb wat op start probleempjes gehad , maar zoals jullie op de foto,s

kunnen zien gaat het nu heel goed met mij. Ik lig graag op de bank en in de katten mand. 

M,n baas en baas zinnetje zeggen dat ik een echte heerlijke ondeugende maar vrolijke

beagle ben. De pup cursus heb ik afgerond. En begin op 16 juli met de basis cursus.

Ik ga mij ook aan melden voor de wandeling hoor ,, lijkt mij reuze gezellig.

 

Veel groetjes van Tess , Suzeet & Tim  Uit Nederland.